امنیت Endpoint Central : آنتی ویروس در Endpoint Central، آنتی ویروس جامع و کامل

endpoint central, endpoint security

در دنیای دیجیتالی که هرگز نمی‌خوابد، امنیت در کانون توجه قرار می‌گیرد. با تهدیدات سایبری که روز به روز پیچیده‌تر و بی‌امان‌تر می‌شوند، سازمان‌ها در مسابقه‌ای بی‌پایان برای پیشی گرفتن از مهاجمان قرار دارند. ManageEngine Endpoint Central که پیشرو در مدیریت یکپارچه نقاط انتهایی (UEM) است، در تقویت قابلیت‌های امنیتی خود گام‌های بزرگی برداشته است. با معرفی راه‌حل آنتی‌ویروس نسل بعدی به مجموعه ابزارهای خود، اکنون Endpoint Central به عنوان یک پلتفرم حفاظت از نقاط انتهایی (EPP) قدرتمند ایستاده است.

آنتی‌ویروس در Endpoint Central, آنتی ویروس نسل بعدی: سپری در برابر تهدیدات در حال تکامل

راه‌حل آنتی‌ویروس نسل بعدی یک راه‌حل پیشرفته امنیت سایبری برای نقاط انتهایی است که با استفاده از هوش مصنوعی، حفاظت پیشگیرانه و نظارت بلادرنگ در برابر تهدیدات شناخته شده و ناشناخته ارائه می‌دهد. با قابلیت‌های پیشرفته خود، راه‌حل آنتی‌ویروس نسل بعدی اصول مدیریت جامع تهدیدات را شامل شناسایی تهدیدات، تجزیه و تحلیل رویدادها، و استراتژی‌های مؤثر کاهش خطر پوشش می‌دهد. با راه‌حل آنتی‌ویروس نسل بعدی، شما می‌توانید:

  • شناسایی و پاسخ سریع به تهدیدات احتمالی در زمان واقعی.
  • تولید گزارش‌های جامع از حوادث با استفاده از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها، و روش‌های MITRE ATT&CK برای تجزیه و تحلیل دقیق علل ریشه‌ای.
  • کاهش سریع تهدیدات و پاکسازی نقاط انتهایی برای بازگرداندن دستگاه‌ها به وضعیت قبل از بدافزار.

مزیت UEM: ساده‌سازی زیرساخت امنیتی

زیرساخت امنیتی مدرن در سازمان‌ها پیچیده و پراکنده شده است و از ابزارهای جداگانه متعددی تشکیل شده است. در حالی که این ابزارها برای مقابله با تهدیدات طراحی شده‌اند، پیچیدگی ناشی از این ابزارهای جداگانه به طور ناخواسته دستگاه‌های کارکنان را با عوامل امنیتی متعدد بار می‌کند.

راه‌حل آنتی‌ویروس نسل بعدی Endpoint Central که به‌طور بی‌نقص از طریق عامل بومی آن ارائه می‌شود، منابع دستگاه را که معمولاً برای بهره‌وری اختصاص داده می‌شوند بهینه می‌کند. با یکپارچه‌سازی ابزارهای حفاظت از نقاط انتهایی (EPP) در پلتفرم UEM، Endpoint Central به طور مؤثری نیازهای اصلی امنیت و مدیریت را برآورده می‌کند، که به طور قابل توجهی بهره‌وری عملیاتی را افزایش داده و به‌صورت استراتژیک به مسائل امنیت سایبری می‌پردازد. این پیشرفت تضمین می‌کند که اجرای و نگهداری اقدامات امنیتی به‌طور روان انجام می‌شود و در نهایت منابع را به حداکثر رسانده و بهره‌وری را در برابر چشم‌انداز تهدیدات در حال تکامل افزایش می‌دهد.

شاید به این مطلب هم علاقه مند شوید  ManageEngine Endpoint Central